اتوار, مئی 13, 2012

ماں

اچانک پھر بچایا ہے کسی نادیدہ ہستی نے
مگر کیسے ہوا یہ معجزہ معلوم کرنا ہے
تجھے کچھ یاد ہے کل کب تجھے میں یاد آیاتھا
مجھے اے ماں! ترا وقتِ دعا معلوم کرنا ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پھولوں کی ہے مہکار مگر تیری کمی ہے
چڑیوں کی چہکار مگر تیری کمی ہے
قسمت نے کیا ہے دولتِ ممتا سے ہے محروم
دولت کا ہے انبار مگر تیری کمی ہے
ہر درد میں ، تکلیف میں اور رنج و الم میں
اے میری مددگار، مگر تیری کمی ہے
ہر آن مرے سر پہ دعاؤں کے وہ سائے
ہے سایۂ اشجار مگر تیری کمی ہے
کلشن میں گلابوں کی کمی کوئی نہیں ہے
کہتا ہے دلِ زار مگر تیری کمی ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پیار جنت سے اس لیے ہے مجھے
یہ میری "ماں" کے پاؤں چومتی ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہ کامیابیاں ،، عزت ، یہ نام تم سے ہے
خدا نے جو بھی دیا ہے مقام تم سے ہے
تمہارے دم سے ہے میری لہو میں کھلتے گلاب
مرے وجود کاسارا نظام تم سے ہے
جہاں جہاںہے مری دشمنی ، سبب میں ہوں
جہاں جہاں ہے مرا احترام ، تم سے ہے 
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس ظلم کی دنیا میں فقط پیار ، مری ماں
ہے میرے لیے سایۂ دیوار میری ماں
نفرت کے جزیروں سے محبت کی حدوں تک
بس پیارہے ، ہاں پیار ہے ، بس پیار مری ماں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مخالف وقت اور ہر بدگماں کوروک رکھا ہے
ہر اک حاسد کی زہریلی زباں کو روک رکھا ہے
اترتی ہی نہیں ہے اس لیے مجھ پر کوئی آفت
مری ماں کی دعا نے آسماں کو روک رکھاہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حادثوں کی گرد سے خود کو بچانے کے لیے
ماں ہم اپنے ساتھ بس تیری دعا لے جائیں گے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ کبھی مضطرب نہیں ہوگا
ماں کا سایہ جیسے میسر ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مرے چہرے پہ ممتا کی فراوانی چمکتی ہے
میں بوڑھاہورہا ہوں پھر بھی پیشانی چمکتی ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کسی کو گھر ملا حصے میں یا کوئی دکاں آئی
میں گھر میں سب سے چھوٹا تھا مرے حصے میں ماں آئی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وراثت میں یہی جاگیر افضل
میں چھوٹا ہوں میرے حصے میں ماں ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دن بھر کی مشقت سے بدن چور ہے لیکن
ماں نے مجھے دیکھا تو تھکن بھول گئی ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میں نے کل شب چاہتوں کی سب کتابیں پھاڑ دیں
صرف اک کاغذ پہ لکھا لفظ ماں رہنے دیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

یہ بھی دیکھیے۔۔۔۔۔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...